"Жер сілкінісі кезіндегі іс әрекеттер" обьектілік жаттығу
Тақырыбы: «Қызметкерлер мен тәрбиеленушілердің жер сілкінісі кезіндегі әрекеттері»
Оқу дағдылары: жер сілкінісі кезінде балалар мен қызметкерлердің сауатты іс-әрекеттері мен дұрыс мінез-құлық дағдыларын дамыту.
Уақыты: 15-20 минут.
Өтетін орны: балабақша ғимараты мен аумағы.
Материалдық қамтамасыз ету және әдебиет:
- жер сілкінісі кезіндегі халықтың іс-әрекеті бойынша жадынамалар, буклеттер;
-балалар мен қызметкерлерді балабақша ғимаратынан шұғыл эвакуациялау жоспары-схемасы;
-балабақша аумағында балалар үшін белгіленген қауіпсіз орынның жоспар-схемасы.
Мақсаты: балаларды төтенше жағдайларда, үйде немесе бақшада жер сілкінісі кезінде өзін дұрыс ұстауға үйрету, табиғи апаттарда қауіпсіздіктің практикалық дағдыларын үйрету, балалардың санасына телефонды пайдалану ережелерін жеткізу, қызмет нөмірлерін есте сақтау .Жер сілкінісінің алғашқы белгілерінде үй-жайда бағытталу қабілетін бекіту. Өз қауіпсіздігіңізге қамқорлық жасауға деген ұмтылысты тәрбиелеу. Білімді практикалық іс-әрекетте қолдану қабілетін дамыту.
Басшының әрекеті | Қызметкерлер мен тәрбиеленушілердің іс-әрекеттері |
Балаларға жер сілкінісі кезіндегі халықтың іс-әрекеті бойынша жадынаманың, буклеттердің мазмұнын баяндайды. Қызметкерлерде материалды ұсыну барысында практикалық әрекеттерді көрсетеді. Жер сілкінісі кезіндегі ережелер мен әрекеттерді игеруді тексереді (2-3 балалар мен қызметкерлерден сауалнама). Балаларды балабақша ғимаратынан шұғыл эвакуациялаудың жоспар-схемасын (жолын) түсіндіреді. Ғимараттан шыққаннан кейін белгіленген жинау орнына ұқсайды. Жаттығудың практикалық бөлігін өткізу кезінде қауіпсіздік шараларының сақталуына назар аударады. | Балалар жер сілкінісі кезінде өз әрекеттерін түсінеді. Әрбір бала топта (үстелдің астында, көтергіш арқалықтардың астында, капитал қабырғасының жанында, бағаналардың жанында, ішкі қабырғалардың бұрышында, есіктің ашылуында) бірінші итеру кезінде алатын салыстырмалы түрде қауіпсіз орынды белгілейді; бірінші итеруден кейін балабақша ғимаратынан шығу қозғалысының бағытын нақтылайды, оны қызықтыратын сұрақтарға түсініктеме алады. |
Тәжірибелік бөлім | |
Кіріспе береді: "жер сілкінісі! Қауіпсіз орындарды тұрыңыздар!"Өзі есікте орын алады және балалардың іс-әрекетін бақылайды. Бірінші дүмпу аяқталғаннан кейін ол кіріспе береді: "Эвакуация!"Осы команданы орындау кезінде жиһаз бен есіктің орналасуын ескере отырып, балалардың топтардан шығу тәртібі мен кезектілігін пысықтауға назар аударады. Қажет болса, әрекеттерді қайталаңыз. Белгіленген жерде тізім бойынша балалардың болуын тексереді, содан кейін жаттығуды қорытындылайды. | Команда мүмкіндігінше қысқа мерзімде салыстырмалы түрде қауіпсіз орындарды игеру бойынша практикалық іс-қимылдарды пысықтайды. Әрекеттер жақсы нәтижеге жеткенше 2-3 рет қайталанады. Қауіпсіз жерлерде қалады. "Назар аударыңыз, бәріне!", дүрбелеңсіз олар ғимараттан белгіленген маршрут бойынша ұйымдасқан түрде шығып, қауіпсіз орын алады. Жаттығу барысында рет пен тәртіпті сақтау керек. |