Мектеп пен балабақшаға өзара қатысу (режимдік сәттер, ҰІӘ)
Бөбекжай мен мектепте тәрбие мен оқыту құралдарының мақсаттары, міндеттері, әдістері, өзара байланысы мен келісімділігін бақылау және одан әрі пайдалану үшін мектептің бастауыш сынып мұғалімдірімен жас ерекшелік мазмұнына сәйкес Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 1-қосымша "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты" талабы мен Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі
2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Бұйрыққа қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына 1-қосымша "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы" мазмұны аясындағы сұрақтар бойынша талқылау жүргізілді.
Талқылау қорытындысы
Талқылау барысында балабақша мен мектеп арасындағы тәрбие мен оқыту процесінің өзара байланысы мен келісімділігін нығайтуға бағытталған бірнеше ұсыныстар жасалды:- Білім беру бағдарламаларын интеграциялау: Балабақша мен мектептің бастауыш сынып мұғалімдері арасында оқу және тәрбие бағдарламаларын интеграциялау арқылы балалардың білім алу процесін үздіксіз қамтамасыз ету. Бұл үшін бірлескен жұмыс топтарын құрып, бағдарламалардың мазмұнын талқылау.
- Жас ерекшеліктерін ескеру: Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің бұйрықтарында көрсетілген жас ерекшеліктеріне сәйкес, балалардың даму деңгейін ескере отырып, оқу және тәрбие құралдарын таңдау. Мұғалімдер мен тәрбиешілердің арасында тәжірибе алмасу семинарларын ұйымдастыру.
- Кері байланыс жүйесін құру: Балабақша мен мектеп арасында тәрбиеленушілердің жетістіктері мен қиындықтарын бақылау үшін жүйелі кері байланыс орнату. Бұл балалардың даму динамикасын бақылауға және қажетті түзетулер енгізуге мүмкіндік береді.
- Оқу-әдістемелік құралдарды жаңарту: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандарттарына сәйкес, оқу-әдістемелік құралдарды жаңарту және оларды тиімді пайдалану. Педагогтар мен тәрбиешілерге арналған оқу құралдарын әзірлеу.
- Ата-аналармен ынтымақтастық: Ата-аналарды оқу процесіне тарту арқылы балалардың білім алуына және тәрбиесіне әсер ету. Оларға оқу бағдарламалары мен стандарттар туралы ақпарат беру.
- Мониторинг және бағалау: Оқу процесінің тиімділігін бағалау үшін мониторинг жүргізу. Балалардың жетістіктерін, дамуын және оқу құралдарының тиімділігін жүйелі түрде бақылау.
- Біліктілікті арттыру: Педагогтар мен тәрбиешілердің біліктілігін арттыру мақсатында тренингтер мен курстар ұйымдастыру. Бұл олардың кәсіби деңгейін көтеруге және жаңа әдістемелерді меңгеруге көмектеседі.
